Opublikowano

social media w branży beauty

temat

Czy Social Media w branży Beauty wystarczą?

Jesteś kosmetyczką, stylistką rzęs, brwi lub paznokci i ciągle słyszysz, że aby się promować musisz wrzucać zdjęcia,
filmy, rolki na Instagrama, na Facebooka, na Tik Toka, w zasadzie wszędzie, natomiast
jest tak, że nie wiadomo tak do końca, co się stanie, jeżeli tego Instagrama, Facebooka ktoś nam wyłączy, zbanuje, czy cokolwiek innego się stanie i czy tak naprawdę
mamy jakikolwiek inny ratunek na to aby nie stracić naszych klientów / obserwatorów?

Dzisiaj porozmawiam o tym z Olą Gościniak ” Jestem Interaktywna „

media spolecznościowe beauty

Joanna:  Olu chciałabym się ciebie zapytać, czy relacje z klientem można bezpośrednio utrzymywać przez swoją stronę internetową?
Jeżeli tak, to w jaki sposób, w jaki sposób można to zrobić? Czy przez blog, newsletter, czy może jakieś masz inne pomysły tutaj dla naszych dziewczyn?

Ola:  Przede wszystkim na blogu można mieć komentarze. Ja wiem, że mamy 2023 rok i ludzie mogą sobie myśleć, boże, jakie komentarze  nie?
Natomiast powiem wam tak, że ja widzę, że coraz więcej osób zaczyna mieć trochę alergię na social media i właśnie wraca się do tych komentarzy, wraca się do forów dyskusyjnych, gdzie też jest kultura wypowiedzi często wyższa, niż w social mediach, także na pewno możemy utrzymywać te relacje z naszymi odbiorcami, z klientami właśnie poprzez komentarze, pod artykułami możemy zachęcać do tych komentarzy.

Przykład ja ostatnio na przykład napisałam artykuł akurat na czasie w tym temacie, w którym dzisiaj rozmawiamy, że Facebook umiera i przy okazji tego artykułu zrobiłam konkurs na odpowiedzi w komentarzach i to jest o tyle fajne, że te odpowiedzi, które się w komentarzach pojawiają też mają wpływ na to, żeby nasza strona pojawiała się wyżej na frazy,
które są użyte przez tych odbiorców w tych komentarzach, bo to też ma znaczenie na treści, które się znajdują na stronie, ale też zachęciłam po prostu do tego, że miałam tam ponad 170 komentarzy pod tym artykułem, więc można też zachęcać do tego, żeby te artykuły były komentowane.


Oprócz tego też, jak Joanna wspomniała, może być to newsletter. Newsletter to jest w ogóle, uważam, że najpiękniejszy sposób jeśli chodzi o komunikację z klientami. On jest taki właśnie bardzo oparty na relacjach, na tym, że możemy tak bardzo jeden do jeden z tymi klientami rozmawiać i bezpośrednio do ich się dostać i też to jest o tyle istotne, że niezależnie od tego, w jakim
będziemy medium przebywać, w jakie social media będą w tej chwili na topie, bo to też się zmienia.

Ja już w tym biznesie jestem od tylu lat, ja już widziałam wszystko, ja już widziałam grono, naszą klasę, jakieś tam irce, gadu gadu, to wszystko było, to wszystko przemineło i ja czuję, że już powoli też z Facebookiem zaczyna być, że już gdzieś tam top minął i powoli gdzieś tam idziemy w kierunku odchodzenia od tego miejsca.

Także newsletter jest o tyle fajny, że niezależnie od tego w którym miejscu będziemy się znajdować, możemy tam swoich klientów przekierować.
Jak jeszcze możemy takie relacje budować?
Możemy też przygotować forum dyskusyjne, ja ostatnio zrobiłam na swojej stronie forum dyskusyjne, które też\ te pytania mogą akurat mojej kursanci z Interaktywnej Akademii WordPressa zadawać, ale ja odpowiadam plus kilka dziewczyn na te pytania, ale też dostępność do tego forum, żeby czerpać z jego wiedzy jest dostępne publicznie, czyli to też ma wpływ na pozycjonowanie, że więcej osób może się dowiedzieć o mnie, o mojej Interaktywnej Akademii WordPressa, której uczę jak wyklikać własną stronę internetową.

Także takie sposoby na pewno można u siebie wykorzystać i będą one też bardzo dobrze były, no i będą przede wszystkim u nas.

Joanna: Olu, mówisz o Facebooku, że on umiera i tak faktycznie nawet dzisiaj rano przeczytałam jeden artykuł, że ludzie troszeczkę odchodzą nawet od
Facebooka, bo już nie ma tych takich relacji międzyludzkich tak jak kiedyś, także też nie wiadomo co będzie za rok, za dwa, tak, więc warto by było budować sobie już tą bazę
klientów jako stylistki rzęs, brwi, paznokci, makijażystki czy kosmetyczki u siebie na stronie internetowej właśnie przez ten newsletter.
Pytanie na pewno się nasuwa takie, czy w ogóle klienci też szukają na stronach internetowych? Czy jest to tak do końca potrzebne i czy byłaby możliwość, żeby właśnie sprzedawać może ze swojej strony internetowej jakieś vouchery, konsultacje?

Czy w jakiś taki sposób można by było korzystać tutaj, zachować kontakt pomiędzy nami a klientkami?

Ola:   Przede wszystkim ułatwiamy życie klientkom mając stronę internetową, mając możliwość zakupu ułatwiamy życie osobom, które są introwertykami.

Słuchajcie, jak ja miałam kilka różnych akurat tutaj z branży beauty, kosmetyczek do wyboru, to wybierałam zazwyczaj taką, która miała opcję bukowania przez booksy, żebym nie musiała dzwonić i z kalendarzem szukać po prostu przez pół godziny, która nie przesadzam, ale który termin by pasował. Bo ja zazwyczaj mam takie okienka bardzo porozrzucane w swoim kalendarzu, tak? Także tego typu ułatwienia, że coś możemy zautomatyzować, to możemy wdrożyć do sklepu właśnie jakieś vouchery, albo nawet
jakieś bukowanie terminów, tak?

Także tego typu rzeczy możemy przygotować. Czyli możemy mieć dostępne usługi, ale możemy też pójść o krok dalej i sprzedać, spróbować też jakieś własne produkty online’owe tworzyć, jakieś e-booki może, jakiś może kurs online, tak?
I tego typu produkty możemy też do tego sklepu przyszłościowo wrzucać.
Także jak najbardziej coś takiego można przygotować na swojej stronie internetowej i czerpać z tego.

I wiecie co, tak naprawdę będą dwa plusy. Bo pierwszy plus jest tak, jak powiedziałam, że gdzieś te osoby, które niekoniecznie tolerują, lubią kontakt telefoniczny albo osobiste, żeby po prostu wizytę umówić, tak?
Łapiemy, ale druga sprawa to też jest ułatwienie dla nas jako osób, które pracują w branży beauty, bo nie musimy połowę naszego dnia spędzać na to, że dostajemy telefony od klientów, żeby gdzieś nam umówić w kajeciku konkretny termin, tylko to już jest automatyzowane i przechodzimy do pracy, tak? I od razu mamy tutaj zabukowany swój kalendarz, nawet
w ostatniej chwili też jakiś klient, klientka może odmówić ten termin, to od razu to okienko jest i ktoś inny nawet w nocy może zobaczyć i szukać akurat
terminu na jutro, bo
nie wiem,
nie wiem, paznokieć się złamała, albo
coś tam z włosami się popsuła, albo jakaś
fryzura, bo jakieś wydarzenie jest coś nagle. I dzięki temu, że mamy coś takiego zrobionego, zautomatyzowane, to możemy też uniknąć takich okienek w naszej pracy, tak?
Które w momencie, kiedy byśmy w taki sposób analogowy przeprowadzały takie zapisy, to mogą się pojawiać, także to może dużo, dużo usprawnić w pracy w branży beauty.

facebook, instagram, tik tok branża beauty

Joanna:  Tak, to prawda, że jesteśmy, część z nas jest introwertykami, ja sama lubię rezerwować online i wchodzić online właśnie tutaj i szukać sobie tych terminów o każdej porze dnia i nocy i to jest naprawdę super.
Wiadomo, że są różne jeszcze dodatkowe aplikacje, ale to są dodatkowo płatne aplikacje tak naprawdę i to nie powiem, bo trochę kosztują.
Generalnie Salony Beauty teraz chcą ciąć koszty, tak?
Wszyscy chcemy ciąć koszty tak naprawdę, żeby ta nasza działalność cały czas funkcjonowała, bo wiadomo, że wszystko idzie do góry.

Dlatego chciałabym się ciebie Olu zapytać, czy jest jakaś taka wtyczka właśnie na stronie internetowej, która daje nam taką możliwość dokonywania rezerwacji online  albo bezpłatnie, albo za minimalną opłatą?

Ola: Tak, oczywiście jest nawet sporo tego typu wtyczek i dużo jest bezpłatnych jeszcze. Czyli jak mamy własną stronę internetową to, że jest dużo tego typu bezpłatnych wtyczek do bookowania.
Wtyczki, które ja testowałam, to był Booking Calendar, WPSimple Booking Calendar, Easy Appointments jeszcze i jeszcze myślę, jeszcze z Online Booking and Scheduling Plugin, czyli jest nawet sporo takich wtyczek. Ja też w moim kursie WooCommerce, który mam wewnątrz swojej Akademii WordPressa, też pokazuję jak taką wtyczkę skonfigurować, także jeśli by was to interesowało, to zapraszam was
do Akademii, bo jest akurat nabór do 5
marca.

 

Może Joanna tutaj zadam ci pytanie.
Jakie są koszty booksów? Bo z tym osobiście nie mam doświadczenia, może ty masz doświadczenie, to byś mogła się podzielić?

Joanna: Olu kalendarz do rezerwacji Booksy  to koszt 160-170 złotych przy jednej osobie.
Za każdego pracownika dodatkowo płaci się jeszcze tam jakiś ekstra zł.
Oczywiście to jest koszt miesięczny, także myślę, że jest to bardzo dużo.

Ola:  To przy własnej stronie internetowej płacąc za pierwszy rok płacimy w okolicach domena plus hosting to będzie w okolicach mniej niż 50 złotych za rok, a w kolejnych latach przy odnowieniach to będzie w okolicach 250, 350, to w zależności w jakiej firmie wybierzemy rocznie, czyli zobaczcie tutaj już po dwóch miesiącach, tam się to opłaca, także tak to wygląda.

własna strona www beauty

Joanna:  Olu, wiem, że  obecnie trwa nabór do  Akademii WordPressa. Jeśli interesuje Was ten temat to przygotowałyśmy niespodziankę 😉
Bonus dla każdej osoby, która dołączy do Akademi lub kupi produkty na stronie Oli.

Ja z Olą wyklikałam też  tą stronę, pomogła mi, także jestem z niem od dawna i bardzo się cieszę w ogóle, że dzisiaj prowadzimy live’a 😉

Jeszcze jakiś czas temu myślałam o tym, że chciałaby właśnie tego live’a z Olą poprowadzić, ale Ola powiedziała, na którymś live’ie, że nie prowadzi na razie takich live’ów z innymi, więc jak tylko dała znać, że takie live’y będzie chciała prowadzić, no to zgłosiłam się, nie wiem czy jako pierwsza, ale zareagowałam dość szybko.
No, także ja nie chcę przedłużać, chyba że Ola chce się jeszcze coś dodać od siebie?

Ola:   Jonna, dzięki za zaproszenie, a tutaj wam chciałabym powiedzieć, że online daje bardzo, bardzo duże możliwości do tego, żeby ułatwić wam waszą pracę w branży beauty,
Czyli właśnie to bukowanie terminów, zaprezentowanie swojej oferty, możliwość właśnie zakupienia ofert, albo nawet przedpłacenia i to jest jeszcze, właśnie nie poruszyłam tego w trakcie, ale dzięki temu, że na przykład w sklepie byście mogły zrobić zakup, jakiś konkretnych usług, voucherów, to też ominęłybyście tematy związane z tym, że ktoś rezerwuje termin, a nie przychodzi, a wy z tego pieniędzy nie macie, a tak można by było sprzedać najpierw i już jest to opłacone.
Też może klient będzie miał większą motywację do tego, żeby przyjść na swoją wizytę, która jest opłacona wcześniej.

Ja też ostatnio korzystałam z takich usług, gdzie mogłam po prostu wykupić usługi kosmetyczne. Zapłacić od razu przelewem cały taki pakiet 18 zabiegów i płaciłam przez internet, to mam opłacone i też mam większą motywację, żeby już chodzić akurat do tego miejsca, a więc wychodził znacznie korzystniej po prostu cenowo niż jakieś
pojedyncze wizyty. Pewnie jakbym miała pojedyncze wizyty, to mogłabym pójść a, najpierw tu do tego salonu, potem tu do tego i gdzieś tam nie związałabym się z jakąś konkretną firmą, więc takie rzeczy możecie właśnie w sprzedaży zrobić na swojej stronie i też ułatwić zakup klientom, a co za tym idzie, jak będziecie miały takie rzeczy, produkty w sklepie, to też może to wam się pokazywać np. w zakładce Google i gdzieś tam.
Dodatkowo z Google’a jakieś konkretne osoby będą wchodziły na waszą stronę. Swoją drogą ten salon znalazłam właśnie przez internet, przez Google’a. Gdyby nie mieli tej swojej oferty w internecie, możliwości zakupu przez internet, to pewnie bym na nich nie trafiła, także naprawdę możecie pozyskać więcej klientów, zautomatyzować sobie swój biznes, uniknąć odwołań na ostatnią chwilę i też sprawić, że gdzieś tam ktoś będzie mógł nawet po nocy
jakieś okienko znaleźć, które wam się dzień wcześniej zrobiły.

Także ja tu widzę tak naprawdę same plusy, a w porównaniu do jakichś booksów to możecie jeszcze dodatkowo oszczędzić.
Także jeśli chcecie coś takiego stworzyć u siebie, to zapraszam was  na Interaktywną Akademie WordPressa
 olag.pl/akademia.

Możecie wejść, kod Joanna ma swój partnerski dla was przygotowany

I co, mam nadzieję, że z niektórymi z wami będę się widziała na pokładzie Akademii, bo nabór jest do piątego marca, a my już ruszamy  ósmego marca.

Spotkanie inauguracyjne jest dla wszystkich kursantów i będziemy razem klikać na WordPressie wasze strony internetowe, także dziękuję bardzo.

Tutaj Ola Gościniak, bardzo mi było miło, że
mogłam u ciebie gościć.

Joanna:  Cześć. Dzięki ci bardzo Olu, że byłaś. Miłego dnia, do zobaczenia jeszcze w przyszłości

Opublikowano

Brow Henna czy farbka do brwi? Jaka jest różnica

Czy wiesz jaka jest różnica pomiędzy

Brow Henną a farbką do brwi?

Nie wiem czy wiesz, ale nazwa Henna powinna być używana tylko dla produktów pozyskiwanych z rośliny pod nazwą łacińską: lawsonia inermis czyli lawsonia bezbronna.

Nazwa bardzo w punkt, ponieważ jest bezbronna jeśli chodzi o potoczne nazewnictwo używane od lat przy produktach które henną nie są – czyli przy farbkach do brwi.
Niestety tak się przyjęło, ale coraz więcej osób jest świadomych że są to dwa różne produkty.

Jaka jest różnica? Już piszę ⬇️

HENNA 🌱

• jest to produkt suchy – henna ma sproszkowaną konsystencję


• główny składnik – ekstrakt liści lawsonii

FARBKA 🧪

• produkt mokry – konsystencja jest zazwyczaj kremowa lub żelowa


• produkt chemiczny – w składzie min. barwniki i przeciwutleniacze

HENNA 🌱


• aktywatorem koloru henny  jest woda

FARBKA 🧪


• aktywatorem farbki jest oksydant lub woda utleniona

HENNA 🌱


• otula włos od zewnątrz


• henna nie ingeruje w strukturę włosa


• odżywia

FARBKA 🧪


• pracuje wewnątrz włosa


• zbyt często stosowana może przesuszać włos

 

HENNA 🌱


• PH kwaśne


• Dzięki czemu łuski włosa zamykają się i są bardziej gładkie i zdrowe

FARBKA 🧪


• PH zasadowe
• Włos może być bardziej porowaty


• Długotrwałe stosowanie może uszkodzić łodygę włosa

Mam nadzieję, że udało mi się troszkę przybliżyć Ci różnice pomiędzy tymi dwoma produktami i od dzisiaj będziesz bardziej świadomie podchodzić do stylizacji brwi. Będę również bardzo wdzięczna jeśli zaczniesz uświadamiać swoje klientki i one poznają różnicę pomiędzy farbką do brwi a henną

Gdybyś jednak miała niedosyt wiedzy to zapraszam Cię na moje szkolenia ze stylizacji brwi w Centrum Szkoleniowym CleoPro w Tychach

Opublikowano

Twoje stopy Ci podziękują

Już wiele z Was wyjechało lub będzie wyjeżdżać na wakacje.

Słońce, plaża, relaks….można się rozmarzyć 

 

Ale czy Twoje stopy też to czują? Czy może borykają się ze zrogowaciałą skórą, pękającymi piętami, modzelami i odciskami?

Wiesz, że są to najczęstsze problemy dotykające tych partii ciała?

Wiesz jaka może być tego przyczyna?

 

Najczęstszą główną  przyczyną pękającej, rogowaciejącej skóry na piętach / stopach  jest jej nadmierna suchość. Wpływ mają też zaburzenia hormonalne, choroby skóry, cukrzyca, nadwaga czy nieprawidłowo dobrane obuwie.

Stopy muszą dużo udźwignąć i nie mogą Cię boleć, dodatkowo to nasza wizytówka, tak samo jak i ręce – pamiętaj aby o nie dbać.

Nie wiesz jak?

Przede wszystkim będziesz potrzebować samodyscypliny, bo nie wystarczy kupić kosmetyk do stóp  i postawić go na półce 😉  Przyznam Ci się, że mi też czasem zdarzają się takie sytuacje, bo nie jest to łatwe w tym zabieganym świecie 😉

Systematyczne dbanie o skórę stóp, jej nawilżanie i natłuszczanie zapobiegnie pojawieniu się suchości i rogowaceniu.

Pamiętaj jednak, że jeśli Twoje stopy są mocno zrogowaciałe to na pierwszym miejscu ważne jest złuszczenie nadmiaru naskórka. Możesz to zrobić albo w domu przy pomocy np. pumeksu albo u profesjonalisty, czyli w Twoim ulubionym salonie kosmetycznym 😉

Dopiero po złuszczeniu regularnie, najlepiej 2x dziennie nawilżaj stopy / piety za pomocą odpowiednich kosmetyków aby efekt utrzymał się jak najdłużej.

Najlepsze kosmetyki do takich problematycznych stóp muszą zawierać mocznik.

Mocznik jest składnikiem skóry, który wpływa na poziom nawilżenia naszej skóry. Pomimo tego, że mocznik stanowi jedynie 1% składu naskórka, jego obniżenie ma bezpośredni wpływ na suchość skóry i nieprzyjemne podrażnienie.

Pamiętajmy, że mocznik wspiera proces odnowy komórek skóry, złuszcza martwy naskórek i wygładza skórę, odbudowuje i wzmacnia barierę ochronną skóry, a dzięki temu poprawia jej kondycję i pomaga zachować zdrowy wygląd.

Więc jeśli chciałabyś aby Twoje stopy były szczęśliwe to zerknij na specjalnie dedykowaną linię kosmetyków do pielęgnacji stóp z mocznikiem PHARM FOOT.

Kupisz je w naszym sklepie TUTAJ

Opublikowano

STYLISTKA RZĘS – CZY TO ZAWÓD DLA CIEBIE?

STYLISTKA RZĘS – CZY TO ZAWÓD DLA CIEBIE? 

Jeśli to czytasz to pewnie nie raz zastanawiałaś się czy bycie stylistką rzęs to zawód dla Ciebie i jakie może przynieść plusy

 

Nie powiem jest ich kilka 😉

✅ Nieregulowany czas pracy (jeśli pracujesz na własny rachunek)

 – ogromnym plusem jest to, że możesz umawiać sobie klientki w tym czasie kiedy ty chcesz i kiedy możesz. 

Jeśli jesteś mamą to na pewno spodoba Ci się takie rozwiązanie, będziesz mogła pracować kiedy chcesz i ile chcesz, twój grafik pracy może być bardzo elastyczny.

 

✅ Jeśli lubisz kontakt z ludźmi to wykonując zawód stylistki rzęs będziesz się otaczała tylko nimi 😉

 

✅ Jeśli lubisz pracę w ciszy to też powinnaś się w tym zawodzie odnaleźć, ponieważ podczas wykonywania zabiegu stylizacji rzęs mało rozmawiamy, klientka przychodzi się zrelaksować 

 

✅ Jeśli lubisz prace manualne to przedłużanie rzęs głównie na tym polega, potrzeba tutaj dużo precyzji 

 

✅ Jeśli chciałabyś zmienić coś w swoim życiu to stylistką rzęs możesz zostać w dowolnej chwili i w każdym wieku.

Jak zostać stylistką rzęs?

Swoją drogę ze stylizacją rzęs możesz rozpocząć zapisując się na

SZKOLENIE PODSTAWOWE Z PRZEDŁUŻANIA RZĘS METODĄ 1:1. 👌

Na czym polega profesjonalne szkolenie z przedłużania rzęs ? 

Przede wszystkim szkolenie które wybierzesz powinno obejmować  zarówno teorię, jak i dużo praktyki, ponieważ jest to niezbędne do prawidłowego wykonywania zabiegu stylizacji rzęs w przyszłości.

Pamiętaj, że kurs stylizacji rzęs który wybierzesz powinien być przeprowadzany w małych grupach najlepiej 2-3 osobowych lub indywidualnie, dzięki temu Instruktor będzie mógł lepiej przygotować Cię do wykonywania zawodu stylistki rzęs.

Pamiętaj również, że od razu po szkoleniu z przedłużania rzęs powinnaś dużo ćwiczyć, więc najlepiej zorganizuj sobie już wcześniej  modelki, aby utrwalić to czego nauczyłaś się na kursie.

 

Głównym celem kursu jest nabycie nowych umiejętności w zakresie zasad przedłużania rzęs metodą 1:1, dzięki czemu zdobędziesz umiejętność oraz kompetencje do samodzielnego wykonywania aplikacji.

Ile dni trwa szkolenie ze stylizacji rzęs 1do1

Szkolenia mogą być 1 dniowe dla tych co nie mają czasu lub 2 dniowe

 Ja najbardziej polecam te ostatnie, ponieważ wiąże się to z większą ilością praktyki pod okiem instruktora która na początku jest bardzo ważna, a ty nabędziesz więcej pewności podczas pracy z rzęsami

Czego dokładnie możesz spodziewać się na szkoleniu? 



Szkolenie składa się z części teoretycznej oraz praktycznej.

Abyś mogła podjąć się praktyki musisz najpierw dowiedzieć się na czym polega zabieg przedłużania rzęs od strony teoretycznej. 

Część teoretyczna to bardzo obszerna wiedza z zakresu stylizacji rzęs, dzięki niej będziesz dokładnie wiedziała co, po co i dlaczego robisz. 

Ta część szkolenia trwa około 4h.

Tematy które są omawiane na tej części:

  • Anatomia rzęs – czyli wszystko co powinnaś wiedzieć o rzęsach naturalnych 
  • BHP – bezpieczeństwo i higiena podczas pracy z klientką, prawidłowa pozycja stylistki i klientki 
  • Podstawowe zasady przedłużania rzęs 
  • Przeciwwskazania do wykonania zabiegu,
  • Prawidłowe podklejenie płatków hydrożelowych, 
  • Przedłużanie rzęs krok po kroku,
  • Błędy podczas aplikacji – co wpływa na trwałość rzęs,
  • Jak i kiedy uzupełniać rzęsy, czyli wszystko co musisz wiedzieć o korekcie rzęs 
  • Technika usuwania rzęs removerem,
  • Omówienie materiałów i narzędzi niezbędnych podczas stylizacji rzęs, czyli czego tak naprawdę potrzebujesz a czego lepiej nie kupować 
  • Rodzaje rzęs (skręty, długości, grubości),
  • Podstawowe stylizacje oczu czyli mapowanie
  • Prawidłowe kierunkowanie rzęs 
  • Prawidłowa technika wykonywania stylizacji rzęs
  • Jak prowadzić dokumentację klientki 
  • Zalecenia po wykonaniu zabiegu,
  • Jak wycenić swoją usługę, czyli ustalenie cennika 

Jak już omówimy wszystkie aspekty stylizacji rzęs podczas części teoretycznej szkolenia, przechodzimy do praktyki

Zajęcia praktyczne składają się z dwóch części. 

Najpierw będziemy ćwiczyć rękę pod kątem manualnym na główce treningowej, a dopiero później przechodzimy do pracy na modelce.

Oczywiście nie musisz bać się tej części ponieważ wszystko będzie nadzorowane przez instruktora.

 

Czego nauczysz się podczas części praktycznej szkolenia?

Jak przygotować stanowisko pracy,

Jak przygotować klientkę do zabiegu,

⦁ Jak prawidłowo dobrać odpowiednie modelowanie oka oraz jaką stylizację wykonać

⦁ Jak poprawnie przygotować rzęsy do zabiegu, aby stylizacja była trwała

⦁ Jak prawidłowo pracować z pęsetami,

Wykonasz aplikację rzęs na modelce,

⦁ Nauczysz się również uzupełnienia / korekty  rzęs oraz usuwania rzęs za pomocą removera.

przedluzanie rzes tychy cleo

W naszym Centrum Szkoleniowym w Tychach szkolenie z metody 1:1 może być:

 

  • 1 dniowe

które trwa ok. 9-10h, w godz. 9:00-19:00

————————————–

Jest to szkolenie dla tych którym zależy na czasie, ale jest zalecane głównie dla osób bardzo sprawnych manualnie.

Podczas szkolenia 1 dniowego pracujemy na główce treningowej i na 1 modelce


 

 

  • 2 dniowe

które trwa ok.14 h, w godz. 9:00-16:00 (1 i 2 dzień)

————————————–

Jest to szkolenie zalecane dla osób początkujących, ponieważ pracujemy na główce treningowej oraz na 2 modelkach

 

 Szkolenia prowadzone  są indywidualnie lub w małych grupach, maksymalnie 2-3 osoby

Podczas zajęć kursanci oczywiście mają zapewnione wszystkie niezbędne materiały dydaktyczne oraz sprzęt, czyli:

– duża sala szkoleniowa

– łóżka kosmetyczne,

– krzesła kosmetyczne,

– w pełni wyposażone stanowisko pracy,

– różnego typu pęsety, aby dobrać odpowiednią indywidualnie pod rękę

– lampy oświetleniowe GLAMCOR,

obszerny Lash Book – czyli skrypt szkoleniowy

 

Dodatkowo każdy uczestnik szkolenia otrzyma:

– prezent,

– ciepły obiad,

– ciepłe i zimne napoje,

– przekąski,

– stały 5% rabat na produkty marki Wonder Lashes, Lash&Brow

opiekę instruktora po szkoleniu.

Po pozytywnym ukończeniu szkolenia uczestnik otrzymuje 2 Certyfikaty, w języku polskim i polsko-angielskim 

Nasze Centrum Szkoleniowe znajduje się w samym centrum Tychów

ul. Skłodowskiej 24

Tychy

 

tel. 505-583-539

szkolenia@joannagalbierz.pl

Przeprowadzamy min. szkolenia

Opublikowano

CZY LAMINACJA RZĘS MOŻE ZNISZCZYĆ TWOJE RZĘSY?

PYTANIE

CZY LAMINACJA RZĘS JEST BEZPIECZNA?

Laminacja rzęs to teraz bardzo popularny zabieg. 

Został on wypromowany jako zabieg podkręcający i mocno odżywiający rzęsy naturalne, ale czy tak naprawdę jest? 

Niestety nie zawsze  🤔

 

Chociaż niewątpliwie jest to wspaniały zabieg który przynosi rewelacyjne i natychmiastowe efekty i jeśli jest wykonany w zgodzie ze sztuką to nic złego nie może się stać 🙂

Co w takim razie może się stać? 

 

Czy jest on zawsze bezpieczny dla naszych rzęs? 

 

Czy możemy bez przeszkolenia wykonać laminację rzęs czytając jedynie instrukcje?

 

Czy lifting rzęs to jest to samo co laminacja rzęs? 

 

🤔🤔🤔

 

Już postaram się odpowiedzieć Ci na te pytania, w taki sposób aby było to dla Ciebie zrozumiałe ☺️



Lifting rzęs jest to trwała stylizacja rzęs, czy też ich uniesienie / podkręcenie. 

Działamy tutaj preparatami chemicznymi które użyte w niewłaściwy sposób mogą zniszczyć włos 😱

Oczywiście jeśli jesteśmy już po profesjonalnym szkoleniu to wiemy jak dobrać czasy trzymania preparatów odpowiednio do jakości / grubości rzęs naturalnych oraz jakie wałki dobrać, aby rzęsy były prawidłowo podkręcone. 

Stylistka  po szkoleniu z laminacji i liftingu rzęs jest w pełni przygotowana aby wykonać ten  zabieg w sposób w bezpieczny.

błędny lifting, błędy przy liftingu, skutki

Jeśli natomiast nie wiemy do końca jak Lifting rzęs powinien wyglądać lub nie jesteśmy po żadnym kursie to możemy rzęsy 

  • Złamać
  • Przeliftować
  • Zniszczyć 
  • Spalić

Oczywiście jeśli złamiemy rzęsy (efekt jak przy nieprawidłowym użyciu zalotki) lub je przeliftujemy czyli za bardzo podkręcimy (patrz zdjęcie obok) to możemy je jeszcze uratować, ale o tym napiszę niżej.

Jeśli natomiast spalisz rzęsy to już tylko pozostaje nam czekać.

Wszystkie rzęsy muszą się wymienić, a to może trwać nawet ok. 3-4 miesiące. 

 

NIEPRAWIDŁOWY LIFTING

W tym czasie możesz wykonywać co 3 tygodnie regenerację rzęs za pomocą

VITAMIN LASH BOTOX

Jest to odżywcza emulsja która odbudowuje i zwiększa naturalną objętość rzęs i brwi nawet o 100%.  Wypełnia uszkodzone części włosów, przywracając ich naturalną strukturę i głęboko nawilżając.

Składniki aktywne Botoxu to:

D-panthenol (prowitamina B5) wzmacnia strukturę włosa, nawilża, stymuluje wzrost oraz działa wygładzająco

Hydrolizowana keratyna – wbudowuje się w strukturę włosa, wypełnia ubytki i regeneruje

Collagen – odbudowuje i zwiększa elastyczność włosa

Tokoferol – odmładza i zapewnia działanie ochronne

Olej migdałowy – bogaty w kwasy tłuszczowe oraz witaminy A,D i E, odżywia, wzmacnia cebulki włosów, delikatnie natłuszcza, potęguje blask

 

Jeśli natomiast klientka nie chce tyle czekać, to możemy przedłużyć jej rzęsy bardzo delikatnie tzn. tylko metoda 1:1 rzęsami o grubości 0,07-010, aby wywołać stymulację wzrostu rzęs.

Na tym zdjęciu rzęsy zostały przedłużone:

  • w skręcie C
  • 6-10 mm
  • grubość 0,1
  • metoda 1do1

 

Takie stylizacje bywają bardzo trudne, ponieważ zachowanie kierunku przy tak powywijanych rzęsach jest bardzo trudne, a klientka powinna wrócić na korektę po ok.2 tygodniach

Laminacja rzęs jest to Lifting rzęs + odzywienie za pomocą botoxu np. VITAMIN LASH BOMB 

 

Więc tutaj również istnieje ryzyko zniszczenia lub nadmiernego skrętu rzęs jeśli stylistka zrobi to nieumiejętnie. 

Co zatem zrobić jeśli dobierzemy zły wałek, lub jeśli preparat do liftingu nałożymy nieprawidłowo i rzęsy będą za bardzo podkręcone lub zlamane przez co wbijają się do powieki lub dają efekt złamanych przez zalotkę ? 

 

Odpowiedź to:   Relaksacja rzęs 

Dzięki relaksacji jesteśmy w stanie odwrócić efekt liftingu rzęs i nadać rzęsom nowy i łagodniejszy skręt, możemy również rzęsy naprostować. 

W mojej karierze jako stylistka oraz Instruktor zdarzyło mi się kilka razy uratować rzęsy które klientka wykonała gdzieś indziej

Więc niestety nadal zdarza się, że nie zawsze Zespół jest odpowiednio przeszkolony. 

 

PRZED I PO

Dlatego:

  • Jako stylistka pamiętaj żeby wybrać się na dobre szkolenie z liftingu i laminacji rzęs 
  • Jako klientka pamiętaj żeby wybrać odpowiedni salon z profesjonalnie przeszkolonym personelem 

Zabieg liftingu i laminacji może być naprawdę bezpieczny a efekty są przepiękne 🙂

 

Życzę Ci samych udanych stylizacji

 

Opublikowano

CIASTECZKA

„Strona internetowa korzysta z technologii przechowującej i uzyskującej dostęp do informacji
na komputerze bądź innym urządzeniu użytkownika podłączonym do sieci, z wykorzystaniem
plików cookies służących m.in. do prawidłowego działania strony, do korzystania z rozwiązań
statystycznych (Piksel Facebooka, Google Analytics, ………..) czy wtyczek mediów
społecznościowych. Więcej o naszej polityce dotyczącej cookies dowiesz się tutaj .

Klikając przycisk „Akceptuję” wyrażasz zgodę na
korzystanie z cookies zgodnie z Polityką prywatności.

Klikając przycisk „Ustawienia” możesz
zmienić ustawienia dotyczące cookies”

Opublikowano

WRAŻLIWE OCZY – jak sobie z nimi radzić?

WRAŻLIWE OCZY

Jak sobie z nimi radzić?

Jeśli zajmujesz się stylizacją rzęs to zapewne chociaż raz miałaś w swojej karierze klientkę z nadwrażliwością oczu. Najczęściej podczas zabiegu oczy łzawią lub drży powieka, co znacznie utrudnia zabieg i spowalnia Twoją pracę, co w okresie wakacyjnego szału może okazać się twoją największą zmorą jeśli nie wiesz jak sobie z tym poradzić.

Znam jednak kilka trików które mogą Cię uratować w takiej sytuacji.

Zazwyczaj nadwrażliwość pojawia się u osób które na co dzień nie przedłużają rzęs, robią to raczej okazjonalnie na wakacje, ślub czy inna okazję. Oko nie jest przyzwyczajone do tego typu zabiegu i klientka może nie czuć się na tyle komfortowo żeby rozluźnić się całkowicie, a to może powodować…

1. Drżenie powieki.

Jak sobie z tym poradzić?

Na pewno nie kładłabym żadnych monet, choć nie raz słyszałam o takim sposobie.

Przede wszystkim jest to siedlisko zarazków i bakterii, ale załóżmy że wcześniej wysterylizowałaś taką monetę w autoklawie, więc myślisz czemu nie? Głównym powodem jest to, że moneta najzwyczajniej w świecie będzie Ci przeszkadzać w zabiegu ponieważ odstaje od powieki, ale również jeśli jej nie przykleisz to będzie Ci po prostu spadać.

Ja polecam nakleić wzdłuż powieki (od wewnętrznego do zewnętrznego kącika oka) taśmę papierową/medyczną lub silikonową (hipoalergiczną) albo wytnij w łuk taśmę microfoam / piankową. Taśma delikatnie obciąży powiekę co po chwili da Ci rewelacyjny efekt i oko się uspokoi.

2. Łzawiące oko

Jak sobie z tym poradzić?

To jest zmora wielu stylistek ponieważ może narobić olbrzymich szkód w twojej najbardziej wymuskanej pracy. Kleje na których pracujemy są z grupy cyjanoakrylatów, które potrzebują odpowiedniej wilgotności aby mógł zajść poprawny proces polimeryzacji. Jednak zbyt dużo wilgoci spowoduje hiperpolimeryzacje która objawia się białym, nieestetycznym nalotem na rzęsach, a tego oczywiście chcemy uniknąć

Przede wszystkim łzawienie może pojawić się gdy:

– mamy niedomykalność powieki

– oko drży, co może powodować podrażnienia

– płatek hydrożelowy lub taśma separująca dolne rzęsy są zbyt wysoko (na linii wodnej)

– klej jest zbyt wysoko oparowy

– suchość oczu

– alergia

W pierwszej kolejności sprawdź czy coś z powyższych rzeczy nie ma wpływu na łzawienie, a jeśli ma to spróbuj to zmienić (jeśli możesz). Po drugie nie pozwól na hiperpolimeryzację i osusz szybko linię rzęs chusteczką, a następnie zrób sączek z kawałka chusteczki po zewnętrznej stronie płatka.

łzawiące oczy

3. Niedomykalność powieki

Zapamiętaj to co teraz napiszę do końca życia

– NIGDY nie pracuj na otwartej powiece!

– ZAWSZE sprawdzaj, czy oko jest całkowicie domknięte!

Niedomykalność powieki może doprowadzić do poparzenia rogówki co jest bardzo bolesne dla klientki, a konsekwencją tego może być nawet wzrost ciśnienia śródgałkowego i rozwój zaćmy.

Jak sobie z tym radzić?

Tutaj pomoże Ci „tejpowanie” powieki. To właśnie zwykła taśma pozwoli Ci domknąć powiekę, tak abyś mogła swobodnie pracować:

– przygotuj sobie 2 cienkie kawałki taśmy i naklej je po wewnętrznej i zewnętrznej stronie górnej powieki domykając je jednocześnie przyklejając ciągnącym ruchem do dołu

lub

– 1 cienki kawałek taśmy naklej na zewnętrzny kącik lub 2 kawałki na wewnętrzny i zewnętrzny kącik dolnej powieki i przyciągnij ją do góry, tym samym zamykając powiekę

lub

– wytnij w łuku i naklej taśmę mikrofoam / piankową

4. Stosuj klej mało oparowy czyli wolnoschcnący

Zazwyczaj kleje 0,5-1s są bardzo oparowe, więc jeśli twoja klientka ma wrażliwe oczy to miej w zanadrzu wolniejszy klej 2s

Niestety wiąże się to z dłuższym czasem wiązania, wolniejszą pracą i ryzykiem posklejania rzęs, ale i na to są sposoby o których szczegółowo mówię na moich szkoleniach.

Mam nadzieję, że te kilka trików pomoże Ci i od dzisiaj będziesz pracowała pewniej 🙂

Powodzenia!

Opublikowano

POWRÓT NA SALONY

Wszyscy czekamy z utęsknieniem na powrót do pracy, ale czy wiesz z czym to się wiąże?

Czy twoja praca będzie taka sama?

Jeśli nie jesteś pewna to przeczytaj ten wpis do końca

Obecnie wszystkie salony kosmetyczne, stylizacji rzęs czy paznokci muszą być zamknięte, ale czy to oznacza że mamy wakacje?

Nic bardziej mylnego!

To jest idealny czas na to, żeby odpowiednio przygotować się do powrotu, ale z zachowaniem wszystkich najwyższych procedur higienicznych

 

Tutaj pewnie myślisz sobie… ale przecież w salonie zawsze dezynfekcja i sterylizacja były na pierwszym miejscu więc co więcej mogę zrobić?

 

Wiadomo już, że wirus nie zniknie i musimy nauczyć się z nim żyć, a praca w naszym zawodzie wiąże się z bliskim kontaktem z drugą osobą, tak więc jak zminimalizować ryzyko zakażeń?

1. Stosuj materiały jednorazowe tj.

– rękawiczki

– maseczki dla ciebie, ale też dla klientki

– czepek

– prześcieradło jednorazowe

– fartuch jednorazowy

– pilniki (ale to już pewnie dawno stosujesz – głęboko w to wierzę)

– pęsety jednorazowe jeśli nie masz autoklawu

– może nawet ochraniacze na obuwie?

2. Dobrze by było gdybyś miała przyłbicę lub maskę z filtrem hepa

3. Na recepcji oraz przy biurku do stylizacji paznokci zamontuj plexi

4. Sterylizacja narzędzi (wszystko to co możesz włożyć do autoklawu)

5. Dezynfekcja, dezynfekcja i jeszcze raz dezynfekcja!

Czyli dezynfekujesz dosłownie wszystko z czym mogła mieć kontakt klientka ale również i ty (po każdej klientce) np.

– klamki

– fotele

– baterie umywalkowe

– recepcja

– terminal

– lampy

– itp.

Klientka również przed wejściem powinna mieć możliwość dezynfekcji rąk, ale najlepiej bezdotykowo.

Taki pojemnik bezdotykowy kupisz w granicach 50-100zł

Dobrze by było gdybyś umieściła instrukcję dezynfekcji rąk zaraz obok.

 

Pobierz tutaj:

Instrukcja dezynfekcji rąk

 

 

Instrukcja mycia rąk

 

Niestety powyższe rozwiązania wiążą się z dużymi dodatkowymi kosztami ponieważ wszystkie te materiały zdecydowanie podniosły swoje ceny i to kilkakrotnie, więc nie zapomnij ująć tej zmiany w cenniku

6. Wietrz pomieszczenie jak najczęściej to możliwe!

Nie tylko dlatego żeby wywietrzyć je po klientce, ale również dlatego że po tych wszystkich oparach preparatów do dezynfekcji możesz dostać bólu głowy, a nawet SIĘ OTRUĆ jeśli stężenie w powietrzu będzie zbyt duże

7. Dobrze by było gdybyś każdej klientce dała do podpisu Oświadczenie dotyczące stanu zdrowia, dzięki czemu będziesz spokojniejsza gdy klientka przyjdzie na umówioną wizytę.

Najlepiej gdybyś udostępniła jej go wcześniej, żeby mogła zapoznać się z jego treścią aby podczas wizyty szybko mogła je wypełnić.

Oświadczenie możesz pobrać tutaj 🙂

 

Mam nadzieję, że pomogłam Ci choć trochę w przygotowaniu się na otwarcie

Jeśli podobał Ci się mój wpis to proszę Cię o udostępnienie go znajomym lub napisz komentarz 🙂

Buziaki